41

Höhö, idag har jag mått hyfsat bra. :) *klapp på axeln*
Jag vet inte varför, men jag är påväg uppåt. uppåt i välmående-stegen.
Den personen som hjälpt mig på traven vet det bäst själv. Tack du. Tack.
Iallafall, torsdag idag. Veckan är snart avklarad. Bara en sketen dag kvar, fredagen.
Allas våran bästa vän. halleluja, Hela fredagen är chill. Chill out. Svenska matte och datakunskap.
Men som med allt annat roligt här i livet: Whats the hook?
Jo, vår underbart snälla datakunskapslärare har bestämt ett prov. Om IT och datorer. Teori. >_<.
Thats the hook.
Annars då, händer i helgen gott folk? Själv ska man tävla både lördag och söndag. 09.00 båda dagarna.
Så mycket socialt umgänge blev det denna helgen. Hmpf.

Iallafall. Jag har proppat min hjärna med IT:ns historia och allt som har med datorer att göra.
Och jag som trodde att ingenting kunde slå Fornnordisk mytologi. Fan vad fel man kan ha. *suck*
Jaha ja. Klockan går mot halv elva och jag bör nog dra mig mot köket för en liten aptitretare.
Sov gott gott folks. Ifall ni nu går och lägger er vid denna tidpunkt.
klart slut
/ A



hhh

you

www

letters

RSS 2.0