34

Jaha, då var man här igen. I den slitna fåtöljen med sin vita maskin i knät.
Det bränner på låren, den har varit igång ganska länge nu. Det värker i axlarna, dom har varit i gång ganska länge nu.Det svider i ögonen, de har varit öppna ganska länge nu. Det skriker
magen, den har varit tom ganska länge.
Det gör ont i själen, den har varit ensam ganska länge nu. Trumhinnorna gör ont, för hög musik.
För första gången någonsin har jag nu börjat fundera över varför jag överhuvudtaget finns, vad gör jag för jävla nytta?
Vad fyller jag för jävla funktion? Vet inte, jag vet verkligen inte.
Jag orkar inte mer, inte en sekund till.
Ingen förstår vilket jävla helvete det är, hur jävla svårt beslut jag har framför mig. Ingen kommer någonsin förstå hur mitt liv ser ut, ingen kommer någonsin kunna sätta sig in i min situation. Ingen.
Klart slut.
/ a.
jag vill inte.


hhh

you

www

letters

RSS 2.0