30

Idag har jag ingen fantasi. Så det blir ett väldigt formellt inlägg om lite ditt och datt.
Idag var jag hos kiropraktorn. Det gjorde ont, och han har tvinngat mig att sitta helt jobbigt. Rak som en jävla pinne, får inte sitta " som en hösäck". Jobbigt jobbigt. Sen har jag bränt halva månadspengen på H&M. Jag blir så sur på priserna. Kostar en tia och sy upp, säljs för 100. Ändå köper man. -.- människosläktet i ett nötskal.
Idag har jag gjort halva min familj lite mer moderna, pappa har blivit tilldelad en blogg och syrran en msn. Gissa vad man kommer bli terroriserad av henne. >_< ångrar ju nästan att jag gav henne lösenordet. suck, smällar man får ta.
Appropå absolut ingenting. Jag har supermegaduperüberhypergalet mycket ångest över talet på fredag T_T
klart slut.
/ A

Postat av: cässs

vad ska du snacka om dårå?

2007-11-12 @ 21:19:05

hhh

you

www

letters

RSS 2.0