31

.. välkommen till min vardag. Jag orkar inte mer.
jag vill bara gå och dö i ett hörn.
Vill bara dra nåt gammalt över mig,
nej inte gammalt, mitt varma duntäcke som luktar gott.
Nej, inte gott, men det luktar mig.
Vill bara gå under jorden, sluta existera.
För jag orkar inte mer.
Jag har kommit till bristningspunkten.
Där allting bara faller samman.
För jag vill inte, jag orkar inte.
jag vill bara sjunka ner, under jorden.
Kanske uppstå om ett par månader, kanske ett par år.
*skruvar upp musiken outhärdligt högt*
skiter i smärtan, fast det känns som om trumhinnorna exploderar.
För jag orkar inte bry mig.
jag orkar inte.
Imorgon ska jag vara skabb,
skita i matchande färgkombinationer,
inte stå flera timmar kvällen och plocka ut outfits,
inte stå och fixa till utseendet, ( det blir inte bättre ändå )
för jag orkar inte bry mig.
Jag orkar verkligen inte mer.
klart slut
/a


hhh

you

www

letters

RSS 2.0