36

._.
Det här är jag. Det är jag som ligger bakom alla dessa funderingar, tankar, åsikter, ja allt som försigår i denna bloggen.
Jag vet, bilden är konstig. Men det är jag också, så det passar ändå ganska så bra. Idag ska jag klippa mitt förbaskade ogräs till hår och det ska bli trevligt. Typ himelskt.
Jag sitter för tillfället på samma plats som alltid. I den nersuttna fåtöljen brevid den stationära datorn. Och det är inte lönt och föreslå att jag ska flytta mig, för nätverkskabeln räcker mer eller mindre bara hit. Det suger att inte ha trådlöst. Riktigt hårt suger det. Måste tvinga diktatorn; pappa.
Som sista grej vill jag flika in att jag väldigt mycket gärna vill skaffa myself a tattoo. Väldigt mycket känner jag att det behovet växer. Mmm hell yeah att jag ska göra det när jag blir rik. När jag gifter mig med en rik man rättare sagt.
Tack vare bilden vet ni iallafall lite vem jag är och vad jag sysslar med på fritiden. . .
Klart slut.
/ A


hhh

you

www

letters

RSS 2.0