91

Okej, nu måste jag skriva ur min ilska. Min ilska på vissa jävligt jobbiga personer, min ilska på jävla mens, min ilska på att det int fanns nåra jävla chips hemma, min ilska på att mamma handlade hem äcklig juice, min ilska på att csi inte sänds idag,min ilska på att jag fanimej inte vet ett skit om var jag kommer vara imorronkväll, min ilska på att jag inte har ett jävla öre, min ilska på att jag inte ser bättre ut, min ilska på att min lön fantamig inte har kommit, min ilska på min pappa som inte vill handla en endaste ynklig jävla påse chips till mig, min ilska på att ingen vet ett helvetes skit om något. Min ilska på allt! Min ilska på att jag gjort min blogg på blogg.se där man inte kan göra helt snygga presentationer, och min enorma ilska på att killar fan bara tänker på en enda jävla sak.
Vad i helvete är folks jävla problem?? Fan jag blir så jävla förbannad. Jag blir så in i djävulens sur och frustrerad på allt. Jag flippar ut, och ni ska vara jävligt glada att ni inte ligger här brevid mig i sängen för hade du varit en kille så hade jag fantamig kastrerat dej, och hade en speciell person varit här hade jag förmodligen inte gjort ett jävla piss, för jag är så jävla feg så det finns inte på någon jävla världskarta. Antagligen hade jag kolat vippen innan jag ens knäppt upp byxorna på killen, för fy förihelvete vad jag är blyg. Och jag verkligen hatar att jag är så jävla blyg, för det är för jävla jobbigt och vara det. Och just nu fick jag ännumera ilska i mig. Vilken jävla iqbefriad kontorskuknisse ha bestämt att danmarks mataffärer ska vara stängda på självaste jävla nyår? Vad fan är det för jävla stil och hålla dom jävla skitaffärerna stängda? Oh gud var jag är arg.Jag är så förbannat jävla arg att jag med lätthet fan hade kunnat slå sönder min älskade dator. Fan datorn, du ligger jävligt risigt till. Och om du så mycket som försöker hacka dej, så tvekar jag fanimej inte.
Och guuuuuuuud vad jag blir förbannad. Great nu slutade Criminal Minds också. Fan jag blir så in i helvetes arg.
Okej, det visade sig att de hade öppet i danmark. Men ändå. Fan vad skönt och få ut sin ilska.


hhh

you

www

letters

RSS 2.0