86

Jag gillar egntligen inte ordet mumma. Det är inte riktigt jag och säga så, men vafan. Traditioner är till för att brytas eller? Anyway, om jag fattat rätt så kan jag då säga att min dag varit mumma; typ mysig.

Idag har jag varit på stan med en lite söt prick. Izabell. Jag shoppade ändå ganska mycket tycker jag *stolt*. Ett par vita stora solglasögon, ett rött diadem, ett par röda spetstrosor, ett par rosa/lila spetstrosor och ett par fin fina örhängen. Allt för 200:- Erkänn att det var billigt.
Känner dock inte att jag stillat min shopoholic-sida, vilket betyder att jag kommer behöva handla ännu mer. Hoppas hoppas hoppas att mina pengar landar på kontot innan rean är slut *håller tummarna stenhårt så blodcirkulationen stoppas*.. Isåfall kommer jag uppdatera min garderob, mumma.

Annars då, vad har hänt idag? Show som vanligt. Inget utöver det vanliga antar jag. Förutom att jag gjorde värsta magplasket och mina knäskålar, höfter och handflator nu är totalt missbildade. Men jaja, incidenten bevisar bara att jag är mänsklig, och att olyckor kan hända alla. försöker iallafall intala mig själv det...
Jaja, sammanfattningsvis; mumma.
puss på kinden :-*

www.kapewpew.blogg.se




Postat av: Sophia

..och som vanligt läser jag dina bloggar! lika trevligt varje gång! Keep on write'ing

2007-12-29 @ 20:34:47

hhh

you

www

letters

RSS 2.0