71

Hey there! det är julafton snart. Ifalll ni nu mot förmodan skulle ha total-missat det.
Med julen kommer också stress och irritation och mat. Inte lite mat heller. Hela köket är fan fullproppat med skinkor och skit. Fan varför tog jag upp mat?! Spåren efter fastan idag har satt sina spår. Är ashungrig.

Syskonen springer och påminner sig själva om att sköta sig hela tiden. " Mamma, snart behöver jag inte vara schysst längre, för då har tomten redan lämnat paketen"... Men dom är jävligt noga med att inte göra bort sig.
Idag var det två änglar som gladeligen gick och borstade tänderna, utan gnäll. Wonder why....

MIn uppgift i den här familjen är att slänga/"äta upp gröten" som de små liven ställt ut. Tittade ut genom fönstret, och såg en lapp brevid tallriken. "Kära tomten, du är en fantastisk tomte. Jag tycker om dig så myket, Du är den bästa tomten man kan önska sig, och jag hoppas att du tycker att jag har varit snell. För det har jag faktiskt. Jag längtar tills du kommer med paketen. Du är bäst tomten, jag älskar dig."
Hmmm I smell some asslicking. Jaja, nu ska jag gå och slå in mina 4 julklappar. :) Tack för idag Izabell. You made my day. Och tack cassie för att du tvingade med mig till Åhléns fast jag var svintrött. tack.
klart slut
/A









äh, va fan. Tror nog jag går och äter upp gröten iallafall. ciao

Postat av: Johanna

Vi har ungefär samma tankar om den glada och fridfulla julen. Djup suck.

2007-12-25 @ 14:45:22
wwwhttp://johannafridawilma.bloggspace.se

hhh

you

www

letters

RSS 2.0