88

hejsan.

Ligger i sängen. Värsta mensbarnet. Ont i magen. Tycker synd om mig själv och alla andra kvinnor ute i världen. För livet är bra orättvist.

Vad har männen som de måste kämpa med varje månad? Det blöder inte från deras kukar en gång i månaden. Ursäkta mitt vulgära ord, men ja, det var nödvändigt. Ser helt lamt ut med censurerad text. Fan vad liveet är orättvist.

Nog om mitt klagande. I går satt jag och kollade igenom gamla skrivböcker och små dagböcker, och hittade ett antal nerklottrade lappar. Det visade sig vara en massa citat från syskonen. Ska försöka tyda handstilen och skriva ner dom här.


"Jag vill inte städa, jag vill tjura"
Astrid 5 år

"Jag ville skratta, men jag ville inte"
Astrid 5 år

"När är vi framme? och förressten, vart ska vi?"
Elsa 8 år

"Man kan vara en döskallegumma!!! fast jag är ingen döskallegumma"
Astrid 5 år. Det kommer jag faktiskt ihåg, och det började med att hon satte på sig en döskallescarfs på huvudet.

Dialog:
Elsa- Vi tar och städar lådorna en annan gång...
Astrid-...Ja vi måste ju planera och så.
Astrid 5år och Elsa 8 år.

Hah! Det där var årets lögn. Precis som att dom skulle på fullt allvar gå in och städa lådorna. Hah!

"Vad händer om Gudfadern dör?"
Astrid 5 år
öhhhh, vad fan vet hon om The Godfather??? Värsta maffiosofilmen ju. Häromdagen frågade hon om hon och syrran fick se Scaoufejs ( Scarface ) Ehhh skulle inte tro det va?

"Det är inte hon som är söt, det är vi som är söta"
Astrid 5 år

Hmmm, det syns klart och tydligt vem som står för underhållningen här hemma. Det kan väl inte vara så att hon fått det av mig? Nehedå! klart inte. Men håll med om att det är lite gulligt.

Fan i helvetes jävla mupp helvetes skit mög. Jävla skitmensvärk!

fan


hhh

you

www

letters

RSS 2.0