59

Hej igen. Idag är det lördag, och igår var det fredag. No shit tänker ni då, men jag måste bara fräscha upp minnet lite. Det har blivit lite degigt innanför pannbenet, eftersom att jag sovit 12 timmar i natt. När jag vaknade hade jag huvudvärk, och när jag sen skulle gå ner för stegen ( jag har våningssäng ) så hade någon Iq-befriad människa tagit bort stegen. *swisch* sa det, så hängde Amanda i luften, en halv decimeter ovanför golvet. Vid frukostbordet spillde jag kokhett te över låret, så det r helt brännskadat nu. Sen blev jag biten i stortån av min kannibaliske lillebror, När han sen smajlar upp säg som om han vunnit en halv miljard så är det inte så lätt att vara sur. Dessutom dammsugar mamma, och jag har ont i huvet. Usch, jag blandar tempusformer hej vilt va? skitsamma, orka bry sig. Sen, iallfall, skulle jag skynda mig iväg till träningen. Vi började 13.30 och slutade 17. -.-
Juste, eftersom att det var så många timmar, så skulle jag koka varm choklad. Jag råkade bränna mjölken och fick göra om hela skiten, vilket resulterade i att jag fick springa till bussen. Den var försenad, och när den väl kom, ca 10 minuter senare hoppade jag på av bara farten. Jag kollade inte bussnumret..... Detta resulterade i sin tur i att jag hamnade någonstans mellan Sofielund och Rosengård. Det var läskigt, och ingen förstog svenska. För att hitta tillbaks till någorlunda kända kvarter tog jag fram min återfunna mobil ( tappade den på bussen i måndags, och en snäll själ lämnade in den på hittegodset ) och precis när jag slått 040-3031.. så dör mobilen. Jag fick klara mig ensam. Som en vilsen höna irrade jag omkring tills jag tillslut hittade till södervärn. Där kunde jag ta en annan försenad bussajävel och ta mig till min förbaskade träning.
30 minuter senare...
Jag kliver in i den iskalla ishallen, och inser att det är här som resten av min lördag ska spenderas. Brrrrrrrr.......rrrrrrr ......rrrrrrrr ja ni fattar väl eller nåt.
Nu är jag iallafall hemma, men mina tår, dom är någon annan stans. och det är inte hemma i min varma lägenhet..
Nu ska jag kollla på Americas funniest home videos och tönta mig. Sådeså!
klart slut
/A

Postat av: sandri

naaw gumman=) haha

2007-12-15 @ 21:19:21

hhh

you

www

letters

RSS 2.0