52

Idag, tisdag, var vi återigen ute på okända marker och spelade badminton. Eller okej, det låg typ bakom Heleneholmsskolan. Men still....
Som förra veckan spelade vi badminton, och det bådar inte gott för morgondagen. Jag har fortfarande träningsvärk från förra veckans bravader. Sen, vänta på girlsen för att de tydligen inte vet hur man skyndar sig.. =P
Lunchen var väl som vanligt. Lite större sällskap bara. Maten bestod av friterade vårrullar, ris och kycklingsgryta. Stark som fan.
Dagens hallejuja moment kom när sista lektionen var inställd. Det betydde att jag slutade redan klockan 11.50. Wahhooo. Dagen kommer spenderas framför datorn. Det enda som kommer skilja sig är vilka program som är öppna. Mellan, hmm 16-18 kommer Neo-office vara uppe, för skrivnig på franska. Msn kommer nog också vara med sådär på ett litet hörn. *suck* jag är verkligen dålig på att plugga.
Jäjä, imorgon är äntligen mina stövlar klara. Jippey Yey.
Idag ska jag nog baka lussekatter. Mumsfillibabba
klart slut
/ A


hhh

you

www

letters

RSS 2.0