81

Hej. Vaknade nyss. Av att någon säger: Amanda, jag ska gå och lämna tjejerna på bio. Ses sen.
Jag blundar och försöker somna om, men precis som i tecknade filmer så har jag en fruktansvärt sen reaktion, vilket innebar att jag flög upp ur sängen ca 2 minuter efter att han, min pappa, sagt den glada nyheten. Jag skulle få en ljuvlig morgon, bara jag och bombnedslaget. Åhh härligt, tänkte jag. Nu har jag ingen som klagar på mig. Ska gå runt och mysa och städa lite försiktigt hade jag tänkt. För det är fanimej inte ofta som 5 personer samtidigt går ut ch stannar ute en stund. Man får ta till vara på tillfällena. Dom är guld värda i min vardag.
Nu ska jag ta och städa på mitt rum. Får väl se hur det blir med den saken. Uppdatering kommer vid tillfälle.
ciao




hhh

you

www

letters

RSS 2.0