60

Dear Santa!
I have been a nice girl this year, and I have done my homework every day.
I have eaten my dinner without complains, and I have just been mean once.
Here's my wishlist:
-Clothes
-Underwear
-Make-up
-Brace-let
-Wire-less internet
-Money
-Jacket
- Snow for christmas
Please, I want this things so bad....Åhhhhh om man ändå vore barn igen. Jag vill också skicka önskelista till tomten! Jag vill också TRO på tomten. Visserligen var det bara 5 år sen jag slutade tro på honom men... ( för er som är nyfikna, 16-5= 11. Ja, när jag var elva trodde jag på tomten. kul för mig va? )
(Respektera att jag suger på engelska).. Oj, nu blev det ganska många paranteser, men men. Sov gott felllows! ( uttalas 'felllas' i detta sammanhang) :P
klart slut
/ A

Postat av: sandri

man kan faktiskt skicka brev till tomten. de stod i tidningen. breven levereras faktiskt. typ till uppsala eller nåt sånt var det, där ett visst antal nissar jobbar med att öppna alla barns brev till tomten och sådär=) så jävla gulligt=)

2007-12-16 @ 20:56:03
Postat av: sandri

man kan faktiskt skicka brev till tomten. de stod i tidningen. breven levereras faktiskt. typ till uppsala eller nåt sånt var det, där ett visst antal nissar jobbar med att öppna alla barns brev till tomten och sådär=) så jävla gulligt=)

2007-12-16 @ 20:56:13

hhh

you

www

letters

RSS 2.0