65

Igår gick jag och la mig ganska sent. Jag kollade på Jackass. Det var ett tråkigt avsnitt, men var tvungen att kolla klart. I pauserna skrev jag lite socialdemokratisk historia vilket resulterade att när jag sen läste igenom texten för att spara, var en del oförklarliga ord med lite här och där. Typ Steve-O, kundvagn, trappa, ja you name it. Och bara för att klockan
var 23.10 kunde jag lika gärna vara uppe och kolla på sena CSI. Suck, det bådar inte gott för mig som försöker fixa till min fuckade dygnsrytm.

Imorse var jag trött som ett jävla svin. Tröttare än tröttast. Tänkte att jag skulle pigga upp mig lite. Tog en dusch, snodde brorsan duschtvål, för bebisar. Pallade inte resa mig och ta den vanliga.
Dålig blodcirkulation, jag svimmade. Slog huvudet i handfatet. Blev bara tröttare av duschen. Undrat som fan varför. Det brukar alltid vara effektivt. Idag när jag hem från skolan gick jag in på toan, och där stog brorsans duschtvål igen. Läste på flaskan.
"Bedtime showergel. Proven to help baby sleep better". Inte undra på att jag blev trött som fan.
klart slut.
/A

Postat av: sandri

haha så jävla ockrent amanda! haahha

2007-12-20 @ 23:14:12

hhh

you

www

letters

RSS 2.0