78

Hej där. Jag har kommit hem från Anna nyss. Phew, vi var uppe lääänge. Eller nee, inte längre än vanligt. Men, ja. Jag spenderade inte kvällen framför datan iallafall. Ändå skönt och skona ögonen. Jag undrar om dom inte börjar förvandlas till fyrkanter. Det ser lite så ut.
Sitter inne på ginza.se. Kollar in teveserien Dexter. Vill ha. Svär en lång jävla ramsa när jag ser release-datumet.
27 februari.

-2 timmar senare-

Hej där. Tillbaka igen. Eller juste, jag sa ju inte ens att jag skulle gå. Men det skulle jag. Show på stortorget. Kallt som in i helvete. Eller nej, så kan man ju inte säga. Det är ju varmt i helvetet ifall jag har förstått rätt. Jaja, shit the same, Kallt som fan helt enkelt. Någonstans under showen förflyttade sig mina fingrar till en annan del av universum. Till typ någon planet med flera hundra grader minus. Fast publiken verkade glada iallafall. Skrattade. Eller så tyckte dom att vi sög så hårt att de inte kunde hålla sig för flabb. Ja, så var det nog.
Shit, är det bara jag eller är jag alltid så himla negativ och sarkastisk?? Det känns så, eller det ser ut så.
Men ja, thats me. Vill man ha mig får man hela paketet. 16-årig tjej, brunt kort hår. Lång, hyfsat smal. Inklusive negativitet och sarkasm. Vilket kap huh?
Nej, nu får jag sluta med alla mina kontaktannonser och sånt i bloggen. Kanske göra dem till verklighet eller något. haha

Från det ena till det andra. Eller till något helt annat. Igår bröt jag en tradition. En tradition som funnits sedan i Oktober. Jaha tänker ni då, som om att vi bryr oss. Jag skiter i vad ni bryr er om och inte.
Det som hände var att igår avslutade jag inte mitt inlägg med det gamla vanliga "klart slut" . Jag sa: Puss på er alla därute, eller nåt liknande. Ändå coolt att jag vågade ta steget. Steget mot en mer varierad blogg. not.

Nu har jag nog skrivit ett hyfsat långt inlägg. Det är svårt och få nån uppfattning när man bara skriver på. Häromdagen trodde jag att jag skrivit värsta uppsatsen, men när det väl kom till kritan och jag checkade in det publicerade inlägget bestod det endast av tre rader. Så fel man kan ha. Med detta sista stycke ville jag bara säga att, om ni nu, mot all förmodan inte skulle tycka att längden på inläggen inte håller måtten så är det inte mitt fel...
Men, det gör inte eller hur? I know you like it. I know you love my blogg. Erkänn!
puss på alla mina bästigaste saker. :-*





jaja, detta bekräftar bara saken. jag är nörd


hhh

you

www

letters

RSS 2.0