50

Gick och la mig halv sex imorse. Kvart i sex, menar jag. Vaknade tjugo minuter innan jag skulle möta sofia. trött som ett svin . *Skyller mig själv*
Hittade byxorna jag så länge gått och dreglat över i H&M katalogen. Fast de var för små. Sprang runt halva malmö med skoskav och letade. Yäuy! jag hittade dem till slut. H&M is the fuckin' shit! ! !
Glömde kolla adventskalendern idag. Men den är säkert tråkig ändå. Ska dock nog kanske börja se den på morgnarna ^^. Försöka lura upp mig själv ur sängen i tid, så att Izabell slipper vänta så fasligt länge.
Jaja, nu sitter jag iallafall här igen och skriver. Samma plats.
Just nu, vid den här tidpunkten är typ fjortismaffian och alla smygbögar påväg mot diverse förfester. För att sen dra vidare till den mytomspunna CHOKLADFABRIKEN.
Fjortisbarnen dricker vodkablandningar i massor, och smygbögarna shottar jäger. Senare ikväll tar de bussen in mot stan och hoppar av vid möllevångstorget. Därifrån stapplar de sig mot ingången och den kilometerlånga kön. Det regnar och flickorna klagar över förstörda frisyrer och kletigt smink. Till slut är de inne, och jakten på närkontakt börjar. Jag är likadan, antar jag. För det var väl idag det skulle vara? Har för mig det.
Ni får tycka vad ni vill, men detta är ur min synvinkel.

klart slut
/A


hhh

you

www

letters

RSS 2.0